מסעדות בתל אביב

מסעדות בתל אביב – איכות ארגנטינאית משובחת

כל ישראלי שביקר בפריז יספר בגאון על רוח הרומנטיקה שבעיר. כל תייר שקפץ למילאנו יציג בפניכם את המלתחה החדשה עימה חזר לישראל. ולמאות אלפי הישראלים שביקרו בעיירה הארגנטינאי

למצוא מסעדות בתל אביב זה ממש לא אתגר מסובך, אך כמו תמיד, לזהות איכות בין השפע הרב, זה קצת יותר קשה. מן הרגע הראשון שתכנסו אל מסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה ישרת הקטנה ברילוצ'ה יהיו רק ארבעה דברים לומר – נופים עוצרי נשימה, בשר, בשר ועוד הפעם בשר. ברוכים הבאים לבירת הבשר של ארגנטינה שקפצה לביקור בארץ הקודש- בוצ'רי דה ברילוצ'ה, תל אביב. ספק אם תמצאו עוד מסעדה בתל אביב שתספק לכם כל כך הרבה מרכיבי איכות וטעם.

תבינו שהגעתם למקום ייחודי ושונה. המסעדה קרויה על שם ברילוצ'ה, עיירה קטנה וציורית אשר נמצאת בצפון פטגוניה שבארגנטינה. כלכלתה של העיירה הקסומה התבססה על ארבעה תחומים עיקריים- בשר, יין, שוקולד וגלידות. על הבסיס הזה הוקמה המסעדה הארגנטינאית השובבה שמציעה לכם תפריט מגוון של בשרים, יינות וקינוחים כיד המלך שמציצים מכל פינה.

עבור הישראלי הממוצע, בשר הוא דרך לגרום לבטן להפסיק לקרקר עד לארוחה הבאה וזהו גם הלך הרוח שעל פיו פועלת כל מסעדה בתל אביב ממוצעת. אבל בארגנטינה בשר הוא אומנות של ממש. אהבה לכל דבר. וכך גם פני הדברים במסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה. עם תפריט נפלא הכולל 19 סוגי בשר בבחירה אישית, אינספור קינוחים על פי מתכונים ארגנטינאיים אותנטיים וקולקציית יינות מהאזורים הנבחרים של מחוז מנדוסה שבארגנטינה, אתם יכולים להיות בטוחים שבבוצ'רי תזכו בחוויה שתשאיר לכם טעם של עוד.

האווירה, השמחה הארגנטינאית הטיפוסית, וקבלת האורחים הנפלאה – כל אלה הופכים את מסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה למה שהיא, מסעדה ארגנטינאית חצופה ומטריפה שמשגעת את כל חושי הטעם. אין עוד מסעדות בתל אביב כאלה! שיהיה בתיאבון.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן