מסעדה לאירועים קטנים

מסעדה לאירועים קטנים – חגיגת בשרים אינטימית

ישנם אירועים שעבורם צריך לבחור מקום מיוחד, שייתן את האווירה הקרובה והאינטימית שמבדילה אירועים כאלו מאירועים המוניים. מסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה אשר ממוקמת בתל אביב היא ללא ספק מסעדה לאירועים קטנים בלתי נשכחים. המקום המקסים והצוות הלבבי הם רק ההקדמה למה שיהפוך כל אירוע לבלתי נשכח- האוכל המשובח אשר מוגש במסעדה. כאן תזכו לטעום את המעדנים המפורסמים של ברילוצ'ה, העיירה הקסומה שבצפון פטגוניה בארגנטינה, עיירה אשר כלכלתה מבוססת על המזון המשובח אשר מיוצר בה.
מסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה מאפשרת לכם לקיים אירוע שבו יוגשו לאורחים שלכם בשרים משובחים, יין איכותי, שוקולד וגלידות מפנקים, בדיוק כמו אלו שהיו יכולים לטעום בעיירה ברילוצ'ה, עם אותה האווירה ועם אותם הניחוחות. אפשר לומר בביטחון כי מסעדה לאירועים קטנים צריכה לתת לכל אחד ואחד מן האורחים תחושה של פינוק אישי, ואין ספק כי מסעדת הבוצ'רי עושה זאת בצורה האופטימאלית.

מסעדה לאירועים קטנים – בשר, יינות וקינוחים כיד המלך​

כמובן שאחד הדברים החשובים ביותר אותם צריכה כל מסעדה לאירועים קטנים לספק הוא בשר משובח, וכאן עומדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה בכמה רמות מעל כולם. החיבה של הארגנטינאים לבשר כבר הפכה לשם דבר בעולם, ואצלנו יוכלו גם אורחי האירוע שלכם ליהנות מכך. תוכלו להציע לאורחים נתחי הבשרים בשלל גדלים וסוגים אשר מיושנים בחדרי יישון מקצועיים ונבחרים בקפידה מדי יום, כמו גם מנות ראשונות אשר יפעילו את הדמיון ואת בלוטות הטעם בדרך לבשר. לצד הבשר ניתן לבחור ביינות מהארץ, מאירופה ומאמריקה, אשר מהווים את הליווי המושלם למנות הבשר המשובחות.
ולבסוף, אין עוד מסעדה לאירועים קטנים שבה תוכלו למצוא פינוקים מתוקים כמו אלו שתמצאו במסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה, משוקולדים ומאפים ועד גלידות, כאשר הכל מיוצר על פי המתכונים האותנטיים שהגיעו הישר מברילוצ'ה!

בילוי נעים!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן