מסעדה ארגנטינאית בתל אביב

מסעדה ארגנטינאית בתל אביב – האותנטיות שבטעם

בין המעלות הרבות שהביא העם הארגנטינאי לעולם בולטת מעל כולם התשוקה לבשר. כל תייר שביקר במדינה השנייה בגודלה בדרום אמריקה יעיד כי אין כמו מסעדה ארגנטינאית וכי הבשר בארגנטינה הוא לא פחות מאומנות של ממש. ועם כזה בשר משובח, תחשבו כמה החיים נפלאים.. את כל הטוב הזה, בשילוב הסגנון הקולינארי הישראלי, תוכלו גם אתם להרגיש אם רק תגיעו לסעוד במסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה בתל אביב.
"בוצ'רי", מסעדה ארגנטינאית בתל אביב הקרויה על שם עיירה קסומה בצפון ארגנטינה המתמחה בתחום הבשרים, תעניק לכם חווית טעמים שלא תשכחו לעולם. מספר מאפיינים בולטים הופכים את בוצ'רי דה ברילוצ'ה למסעדה ארגנטינאית אמיתית ואותנטית. בראש ובראשונה, כל נושא הבשר- מה שמתבטא באיכות, המגוון, הגודל והטעם.

מסעדה ארגנטינאית- בוחרים ומתענגים על כל ביס

לאחר שתתמקמו בחלל החמים והנעים שעיצבנו עבורכם, תוכלו למצוא את עצמכם בקצביה שבשטח המסעדה, לקבל הסברים מפורטים, ולבחור את הבשר שלכם לפי טעמכם. בין מגוון הבשרים, המגיעים במשקלים של 200-500 גרם, ניתן למצוא סטייקים, צלעות, נקניקיות, המבורגר, טי בון, אנטריקוט ועוד. חדרי יישון הבשר המיוחדים שלנו גורמים למגוון הבשרים להגיע לכדי דרגת שלמות של ממש, ועל זאת יעידו אינספור לקוחות מרוצים שלא מוכנים לבקר בשום מסעדה ארגנטינאית אחרת.

אבל מסעדה ארגנטינאית בתל אביב לא יכולה להסתפק רק בבשר. ואכן מסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה מציעה גם מגוון רחב של יינות מובחרים וקינוחים נפלאים, המבוססים על מתכונים מקוריים מארגנטינה הרחוקה. בין שלל הקינוחים נמצאים קרפ, פאי וסופלה שוקולד מעולים, קרם מלבי, גלידות שמנת וכמובן – בננה עטופה בצק פילו עם רוטב ריבת חלב וכדור גלידה, ומי שהיה בארגנטינה מבין באיזה עונג מדובר…

אז אם גם אתם חובבי בשר מושבעים, ובשבילכם איכות זו לא מילה גסה, אנחנו מזמינים אתכם לגלות מהי מסעדה ארגנטינאית אמיתית. בוצ'רי דה ברילוצ'ה – כמה טעים יכול בשר להיות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן